Cirkus

Hejsan hoppsan ! =)

okej, gårdagen då . Oj oj oj vilken cirkus . hahah
Direkt när vi kom till Linköping så åkte vi förbi mormor, jag sprang in lite snabbt för att lämna lite grejjer som hon hade beställt i Oriflame . Lova de att posta ett brav åt henne .
När det var klart så åkte vi till Gamla Linköpinh för att ta kort på mig, Timmy och Bastian .
Hittade inte direkt, så jag fick gå in i ''knyppelboden'' för att fråga om vägen .När vi väl kom dit, så var vi andra familjen på plats . Bastian var så lugn så, MEn, när vi gick in till fotografen så ville BAstan INTE ta kort . 
HAn bara skrek och skrek och grät . 
Både jag, Timmy och fotografen försökta att få honom lugn så att vi lite snabbt skulle kunna ta ett kort . 
Efter mycket om och men så fick Timmy springa bort till bilen för att hämta skötväskan och en annan familj fick gå före oss . Jag matade Bastian och bytte blöja, då var han så glad så . 
Så där satt vi, dirigeradwe utav fotografen hur vi skulle sitta, för mig och Timmy gick det ju bra, men Bastian hade fått ögonen på något lååång ifrån kameran . haha, skrutt då . inte lätt inte .
Och när fotografen precis skulle ta ett kort så kräkter Bastian lite, ner på min kavaj . haha .
Jaha, då var det bara att byta plats på oss och försöka igen .
När det väl var gjort så gick det jätte bra, bilden blev jätte fin !!! =)



När vi var klara därifrån så hade vi missat tiden på US för att kolla hörseln på Bastian .
jahopp, bara att ringa och fixa ny tid . Så vi åkte till pappa och Maria där vi åt pizza och lämnade Bastian .
Jag och Timmy åkte därefter på äventyr/bus ! =)
Så nu har vi fixat så att det blir tillökning i familjen i form utav en valp !
Den 22/2 är han leveransklar, en rensasig seberian Husky ♥
Kom hem ganska sent och alla somnade som små ljus .



Nu idag så skall jag bort till Lojsan för att ''byta barn'' någon timme . Lojsan skall ha BAstian och jag skall ha lilla Lisa . Vi skall gå ut och leka i den lilla snö som är kvar . Vi hittar nog på något roligt . hehe .
Skall försöka kommaihåg att ta bilder ! =)




Kommentarer
Postat av: Maja

2011-01-19 @ 13:05:01
Postat av: Anonym

Naww.. Ska ni få tillökning igen? Va kul, Gratulerar till det :D

2011-01-19 @ 13:06:07
Postat av: Mikaela

gulligt, ska ni köpa en husky? då har ni lite att göra i framtiden! :) saknar min lilla izze.. :)

2011-01-19 @ 13:32:13
Postat av: becca

va sött. hade sj en lite valp hos mej igår

2011-01-19 @ 18:37:13

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0