Flygplan


Bättre sent än aldrig, här kommer en '' Veckans fråga '' .

Har du någon gång åkt flygplan ?!

1: ja
2: Nej

Om ja, berätta när, var och hur . Gärna vart ni skulle .

Själv så åkte jag flygplan för första gången i slutet utav Februari 2005 .
Jag hade då Opererats för Idiopatisk Skolios i Lkinköping och åkte flygplan till Borlänge och sedan vidare ner till Ludvika där jag bodde då med abulans . Fick inte utsättas för de gupp m.m som kunde förekomma på vägen .
Vanligtvis tar det 3 timmar till Ludvika, men det tog bara 25 minuter till Borlänge och ca 45 minuter till Ludvika därifrån då vi åkte så pass sakta, för att vara på säkra sidan och för att jag hade så ont hela tiden och mådde rent utav skit . Det var tillochmed på tal om jag skulle vara tvungen att åka tillbaka till Linköping för att mitt läge var lite ''kritiskt'' .
Men med högre doser utav olika medeciner så klarade jag mig hemma, knappt utan sömn och fullt med hallucinationer . . .

Där fick ni även veta lite om min operation . hehe

Kommentarer
Postat av: emelie

ojj.. årtal ? Hmm, jag gick iaf i 6an och vi åkte till Turkiet på semester..

åkter sedan två år senre till Mallorca på semester.. Sen har jag inte flugit mer. :)

2011-01-28 @ 08:09:10
Postat av: Jessica

Jag flög första gången när jag var sju år då åkte vi till kreta, Grekland. Andra gången jag flög så åkte jag till Holland med bea och Kimberley och tredje gången jag flög så åkte jag till Rhodos med Lisa och Jenny. Sen har jag inte flugit ngt mer vad jag vet. :-)

2011-01-28 @ 08:20:02
Postat av: Maja

Årtal... Ja du, 2006? Ialla fall samma år jag dejta Stoffe :S Men men, åkte till Tyskland över nogra dagar för att fira någon av morfars syskon som fylde 70... Lagom kul, jag fatta INGET :P Fin stad vi var i dock :)

2011-01-28 @ 08:47:29
Postat av: Joi

JAg har flugit rätt många gånger, mest inrikes, första gången var jag några veckor bara. Jag ammades i start & landning för att undvika tryck, sen på två utlandssemestrar. <3

2011-01-28 @ 10:08:41

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0