Gårdagen och morgonen


GodMorgon på er alla !
Hann inte riktigt med att lägga in några inlägg här på bloggen efter att jag hade varit på BVC igår .
Mimmi var med mig ett tag efter och sen så kom Jessica hit på kaffe och fika .
Vid fyra var jag, Timmy och Bastian hemma hos Susanne och Peter och åt mat .
Det är liiiite svårt att laga mat här hemma med tanke på att det är helt tomt i köket och spisen står i hallen urkopplad . hehe .

Bastian vägde 4905g och var 57cm lång ! Älskade vän, han växer så det knakar !
Nu har vi även ökat på hans mat lite grand då det ibland tar 4 timmar mellan matningarna .
Men när det bara är tre timmar mellan så får han lika mycket som innan .
Så nu får man hålla koll på vad tiden är varje gång som han öter, men det fixar vi . hehe .

Denna dag skall bestå utav att självklart våra Bastian och mysa med djuren, men när lillskrutt sover så skall jag försöka att slipa köksluckorna så att vi kan börja måla dem .
Det är i full gång med underarbetet i köket, massa damm och spackel överallt ! haha .
Men det är inte långt kvar tills man verkligen börjar se förändringar !

Ja just det, Bastian sov i sin spjälsäng för första gången i natt ! Men fortfarande inne på vårat rum nere vid sänggaveln . Det gick bra, men nu på morgonen vägrade han ligga kvar där, så jaha han vill vara vaken tänkte jag . Så på med kläder, göra kaffe och gå ner .
Nu håller han på att somna i sin babysitter . - Typiskt ! haha .

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0