Gokväll !

Hejsan hoppsan sa ! hehe
Timmy kör nu hem Peter och jag har målat några luckor, första luckan är nu på plats ! Dock utan handtag, men ändå ! Nu jääääävlar ! =) hahaha .
Imorgon så skall Peter börja kakla, aaahhhh ! iihhh !
Är helt uppe i varv, så när Timmy kommer hem igen så skall jag hoppa in i en varm dusch och varva ner lite .
Vi var ju på besök hos kvinnohälsan förut, var där nästan i en timme !
Pratade om allt mellan himmel och jodg, trevlans !
Kommer sakna besöken där lite grann faktiskt . . . .
Men ja, jag gick igenom besiktningen, inga anmärkningar alls . hehe .

Imorgon vid halv 10 så skall jag och Bastian träffa Emelie och Fabian på fiket .
Vi skall fika och snacka lite skit innan det sedan är dax för besök på BVC för oss alla .
Det är så kul att Bastian och Fabian är näst intill lika gammla ! =)


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0