Hejsan hoppsan !


Hejsan hoppsan ! =)

Sitter hemma i soffan med en stor kopp kaffe, gick upp vid sex i morse för att mata Bastian, sen så höll jag mig vaken med att måla lite på luckorna . Nu är det det ''pilliga'' jobbet kvar, ganska svårt med kul !
Börjar se lite förändring nu så det blir ju bara roligare och roligare för varje penseldrag !
Peter kanske skulle komma hir i eftermidda/kväll, annars så skulle han komma hit i morgon för att fixa lite .
Timmy åkte till jobbet vid sex, saltning och plogning på E4an .
Idag skall Lojsan komma hit på besök och mys med Basse .
Hon har varit lite krasslig i ca 2 veckor, så då har vi inte riktigt utmatat ödet med att hon träffar Bastian, ifall han med skulle bli sjuk . . .
Och nu har vi fått veta att han är allergis / känslig mot Miniform-dropparna .
Han fick rödprickiga utslag på kroppen när han åt . Och nu när vi inte har gett honom dom innan matningen, eller överhuvudtaget så har han inte fått det .
Men det gör inte så mycket, tyckte inte att de hjälpte iallafall . Han har ju inte ens kolik, men ändå ganska mycket luft i magen/tarmarna så får rapa ganska många gånger och fiser som en karl, hahah . skrutt ♥
Sitter just nu vid Timmy´s dator, den går mycket fortare än vad min gör . hehe .
Lika bra att passapå när han inte är hemma , hihi .

Nehe, hälla i mig kaffet innan Bastian vaknar igen .
Har en känsla utav att han vill vara vaken lite med sin mamma då .
Vi hörs av senare .

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0