Hemma från fiket .


Sådär ja, kom nyss hem ifrån fikan på byn med Emelie Andersson och Fabian .
Bastian sov i agnen hela tiden, tröttisen . Och nu ligger han och sover lite lätt .
Jag känner mig lite små seg och trött, så det blir att sitta här i soffan och ta det lugnt .
Vid ett tiden skall Lovisa komma förbi och hämta sina grejjer ifrån Oriflame beställningen .
Då har alla fått sina saker och det är dax att titta i den nya katalogen . hihi
Håller på att planera lite inför ''Oriflame-partyt'' som skall hållas någon gång i mitten utav Februari .
Jag vill hinna få hem en till beställning och att det skall vara innan vi hämtar valpen .
Så antagligen blir det den 18:de eller 19:de . Har fått ganska mångra intresseanmälningar, men det finns allt plats för fler .
Lägg in en kommentar ifall ni är intresserade eller hör av er till mig via telefon eller mail .
Det kommer strax mer info ang den kvällen .

Kommentarer
Postat av: mormor

Synd Melodifestivalen är just den helgen !

2011-01-20 @ 12:01:49

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0