Kan inte påstå att jag klagar


GodMorgon !
Var uppe med tuppen idag med .
Bastian var väldigt mysig nu på morgonen, men nu ligger han och sover igen , vilar upp sig för besöket på US vid halv 10 . Jag har försökt att få upp Timmy nu i någon timme, kommit upp med kaffe på sängen m.m . Men han bara somnar om . haha . Så var nyss uppe hos honom, pratade mycket med hon så han inte kan somna om . haha . Dax att gå upp för att göra sig klar för att hämta Peter och sedan för att åka till stan .
Konstigt att jag är så pass pigg på morgonen som jag faktiskt är, med tanke på att jag förr kunde sova till ett på dagen utan några problem . hehe . Men så är det . Kan inte påstå att jag klagar !

Hörs av när vi kommer hem från stan .

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du kan få lite av min morgontrötthet som bara blivit värre den senaste tiden. Om du saknar den ngn gång. ;-)

2011-01-28 @ 08:22:10

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0