Matvrak ?

Denna natt har varit lite si så där, Bastian har vaknat mellan en och en halv till två timmar för tt han ville ha mat . Och jag vet inte riktigt om jag vågar att öka hans mat än . Han äter varje gång mellan 150-155ml med mat och har Olja i, en gång på morgonen och en gång på eftermiddagen/kvällen .
Jag vill ju inte att han skall öka alldeles för fort, men jag skall prata med dom på BVC i morgon då han skall vägas . Vill även att han skall mätas med .
För om han har ökat mycket i längd och inte alldeles för mycket i vikt så kan vi ju öka på hans mat lite .
Han kräks heller inte mycket, bara när det har kommit lite mycket luft ner i magen på honom och jag måste ''guppa'' lite för att han skall rapa . Eller om han håller på att bajsa direkt efter att han har ätit .
Det gör han även en gång varje dag, så det är ju bra . . .
Några idéer och förslag ifrån er föräldrar ?!

P&K

Kommentarer
Postat av: emelie

klart du kan öka på hans "dos" mat, om du tror att han behöver det.. Han kanske kommit i en sån där tillväxt period som Fabian vart i.. O då behöver han ju lite mer.. men jag skulle nog fråga på bvc mä, om jag vore dej ! säkrast så.. hih..

2011-01-10 @ 20:18:39

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0