ONT !


GodMorgon på er alla !
Sitter nere i soffan med en pigg och glad Bastian brevid mig .
Jag dricker kaffe och har sååååå ont i ryggen/svanken/bålen .
Kvinnovärk om ni förstår vad jag menar . hehe .
kanske lite tur det med .

aja, ikväll skall pappa och Maria komma förbi . Trevlans ! Var ju ganska länge sedan som dom var här nu . Men det är varken så lätt elller särskillt roligt att bjuda hit folk när det ser ut som det gör här hemma .
Men nu har det ju hänt ganska mycket sedan dom var här sist, så lite roligt är det ju allt ! =) hehe
Annars så har jag inte så mycket annat planerat .
joo ! När Timmy har slutat jobba skall vi åka förbi Lella och Lasse för att hämta grejjer som dom tog med ner från mamma till oss . Ännu mer saker att fylla ut huset med ! kuul =)

Ne, nu skall jag leka / mysa med BAstian . hejhej

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh inte skönt att ha ont :S

2011-01-30 @ 09:36:51
URL: http://generoso.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0