Oriflame - snart är det dax


Hejsan på er alla där ute !
Nu är det snart dax att ni måste bestämma er för om ni vill ha något ifrån Oriflame och vad !
På tisdag, den 12 Januari så skickas beställningen iväg via mig, så innan dess vill jag att ni skall ha bestämt er !
Har ni några frågor ang produkter, leverans eller betalning ?
Maila, ring eller skicka SmS . Svarar så fort jag bara kan och det brukar gå ganska snabbt, - trots att jag är småbarnsförälder, hihi . =)

Min mailadress: [email protected]
Mitt nr: 0709-357969

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta hand om de hungriga djuren där ute.. men vad säger Solex om rådjuren ?

Hoppas köket blir bra, det lär nog ta lite tid,, Hör av mig imorn natti <3 saknar er.... puss

2011-01-09 @ 22:15:04

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0