pigg, mätt, nybajsad och glad =)


 Denna natt har varit lite si sådär . Bastian har haft svårt att komma till ro och sova i några nätter nu .
Men när han väl somnar så sover han tills han själv får för sig att vakna . det går knappt att få liv i honom . hihi . skrutt då ! <3
Så inatt hoppade jag fram och tillbaka mellan min säng och hans, konstant i en timme efter matningarna .
Men när han inte hade slutat skrika efter en timme så fick han komma och sova hos mig .
Timmy hade jobbat i fleeera timmar innan och skulle upp nu på morgonen med för att jobba, så för tt inte väcka honom allt för ofta så tog jag det beslutet att inte ta konflikten med att ha Bastian i sin egen säng .
Men nu ligger han här brevid mig, pigg, mätt, nybajsad och glad =)









Nu idag, jaa ni . Försöka slipa lite i köket när Bastian sover . Tänkte hinna med en prommenix idag med .
Träna Solex att gå med mig och vagnen . Han är duktig, men det måste finslipas lite .
Men det blir inte förens Timmy kommer hem, för solex är med honom på jobbet idag ! =)
Det gillar han, att få springa lös på den stoora ytan nere vid KIMEK . <3

P&K

Kommentarer
Postat av: Maja

Åhh vilka fina kort :)

2011-01-13 @ 10:47:52
Postat av: Jessica

Gulliga lilla bastian eller lilla och lilla han växer ju så det knakar :-) så roligt när man ser hur fort han utvecklas och alla förändringar <3

2011-01-13 @ 11:53:43
Postat av: linn

Gud så glad jag blev när jag såg att inlägget handlade om en bebis, när jag såg rubriken ;) hehe vilken sötnos du har där!

2011-01-13 @ 15:04:46
URL: http://stromsvags.wordpress.com

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0