Rullat på


Jaha, denna dag har rullat på ganska bra den med . . . .
Bastian sov nästan hela dagen men var vaken när Timmy kom hem, lustigt det där . hehe .
Men nu ligger han i sin babysitter och sover, skall ha mat om en stund .
Försöker att hålla det iallafall fyra timmar mellan om han inte är jätte hungrig .
Det underlättar sen på natten, om han inte är van att få mat vid var tredje timme så kommer han ju inte heller att vakna på natten var tredje för att vilja ha mat, eller hur ?!
Men självklart, om han visar att han är hungrig, så får han ju mat !!! =) . hehe .

Strax blir det bädden för min del, efter att jag har matat plutt . Känns lite onödigt att halvsomna för att sedan gå upp igen . hehe .



GodNatt . Hörs av i morgon !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe

2011-01-04 @ 23:20:39
Postat av: Athena

väcker du ditt barn på natten för mat?? aldrig hört nåt sånt, barn ska väl sova, vaknar själva om dom är hungriga.

2011-01-05 @ 13:59:22
Postat av: Svar till Athena

Nej nej ! Jag väcker honom inte ! Är han trött så sover han och är han hungrig så vaknar han ! Men det finns de bebisar som är mer slöa än andra och kan sova 5-6 timmar utan mat och då är det lätt att dom inte ökar i vikt somde ska, då måste man väcka dem för mat . / Antonia

2011-01-06 @ 08:34:07
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/
Postat av: Athena

oj, det visste jag inte :/ men då förstår jag :) förlåt om kommentaren lät elak, det var inte menat så =)

2011-01-06 @ 21:34:38

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0