Sorry !


Förlåt för den dåliga uppdateringen igår !
Men det blev inte mycket mer än att städa undan lite här hemma, fixa med tvätt, bädda sängen och trixa lite med köket .
Nu snart så skall jag, Timmy och Bastian till kvinnohälsan för ett återbesök för min del nu efter förlossningen . Skall kolla så att allt ser bra ut . Men det tror jag allt att det gör . ! =)
Som sagt så skall Timmy och Bastian med för att Britt skall få träffa Bastian och Timmy skall ha honom när hon undersöker mig .

Jaha, sen då . . jag vet inte . Ikväll skall det fixas mer med köket .
Har jag sagt att jag lääängar tills det är klart ?! haha !

Hörs av sen !

Kommentarer
Postat av: emelie..

jag tror oxå det ser bra ut ;) hihi.. förstår om du längtar.. Vill så gärna komma o se hur det blev sen !

Kram

2011-01-26 @ 10:50:09
Postat av: svar till Emelie

Klart att du skall komma och se resultatet sen =)

2011-01-27 @ 07:10:44
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0