Tiden springer iväg .


Godkväll på er alla !
halvligger i soffan med Timmy och Bastian brevid mig .
Bastian sover på Timmy och så har dom rallyklipp på i högst hugg .
Jag har recis målat lite baksidor på luckorna i köket, ååhh känns som om man aldrig blir klar . hehe .
Idag gick jag ju bort till Lojsan och lånade lilla Lisa undertiden som hon hade Basse .
Det var jätte roligt och mysigt att få vara ute och busa med Lisa i den lilla snön som finns kvar .
Lite läskigt dock att det är så halt och att snön är så hård, men som sagt, vi hade det roligt iallafall .
Var ute i ca 2 timmar . =)







Tiden springer iväg som jag vet inte vad !
Jag har ju varit med ända sedan Lisa låg i magen på Lojsan, och nu så är vi ute och leker i snön och har konversatione med varandra, helt sjukt vad tiden går fort !
Och på tal om det, Tiden med Bastian springer den men kan jag lova !!!!!
Ser utvecklingar i honom varje dag och varje morgon som jag lyfter ur honom ur hans säng så tycker jag att han har växt . ♥

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0