Tolvmannabacken imorgon


Det blev en väldgt lugn dag idag, ganska skönt det med !
Timmy har varit hemma hela dagen, det underlättar så mycket ! Då kan jag ju hålla på med allt städande osv här hemma undertiden som han har Bastian . Nu på kvällen tog vi oss en prommenix till Susanne och Peter, tog en fika och Basian var vaken hela tiden och då menar jag verkligen KLARVAKEN ! =)
Tittade på alla lampor, tavlor m.m . Det händer så mycket och allt går så fort ! Undrar hur man skall hinna med ?! haha . Mitt lilla hjärtegull ♥

Imorgon skall Timmy ut till tolvmannabacken och åka lite . Får se hur det går, hihi . Det var flera år sedan som han var ute i backen och åkte . Susanne skall komma och häma mig och Bsatian så vi kan komma och Grilla korv med dem, kommer bli supermysigt ! ( hoppas jag )
Sen så får vi se om vi får besök utav Pappa och Maria på kvällen, inget bestämt än, vi skall höras av någon gång under dagen i morgon .

Annars så händer det nog inte så mycket, blöjbyten, matande och massa lek och gos med Bastian . Det är höjdpunkterna i mitt liv just nu ! Och kommer vara i många år framöver ! LÖÖV IT !

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0