Köpa vagn ?


Hejsan på er alla !
SItter här i soffan, Timmy, Mattias och Bastian i den andra .
Vi skall strax åka och kolla på en vagn, är näst intill 100 på att vi kommer att köpa den !
hihi . Skönt att få det gjort, så nu skall basse få börja sitta lite mer i vagnen .
Annars idag så har det varit lugnt, Jessica kom mitt på dagen och väckte mig .
Är ju så oerhört trött som sagt, så jag passade på att sova lite när Basse sov .
Men icke . hehe .
Får lägga mig tidigt ikväll ist . Eller ja, beroende på när vi kommer hem igen .

Ne men annars finns det inte så mycket att säga om dagen .
Hörs !

Kommentarer
Postat av: emelie

vad blev det för vagn ? om det blev affär vill säga ? :) Kram

2011-07-21 @ 19:26:04

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0