Idag bär det av !


GodMorgon !
Sitter i soffan och dricker kaffe .
Bastian sitter i sin babysitter, fullt med leksaker barnkanalen på TVn .
Älskade skatt ! Kommer sakna honom sååå mycket nu när jag skall vara borta i helgen, men han kommer att ha det super bra ! Det vet jag . Först skall han vara hos sin faster, leka och mysa med kusinerna . Sen kommer favorit Jessica och dom ska sova här hemma .
Imorfon skall han träffa sin mormors syster tills på eftermiddahen då han skall vara hemma hos sin mormor tills jag kommer tillbaka .  Bara en massa människor han känner och tycker mycket om ! ♥

Nu skall jag fortsätta att packa ner det sista inför min resa upp till Borlänge och fixa Bastians väska .
Får se om jag bloggar något när jag är iväg, ska försöka men annars så kommer det ett dunderinlägg när jag är tillbaka på söndagskväll . =)

P&L

Kommentarer
Postat av: g.mormor

Haaaaaaa det så kul !

2011-07-02 @ 00:18:07

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0