Sjukt varmt ! =)


GodMorgon på er alla !
Igår måste det varit värmerekord här nere i Kisa,
iallafall uppe på min balkong .
När solen låg på så hade jag 48 grader varmt !
Det är heeelt sjukt ! Så det blev inte att lämna lägenheten på dagen kan jag lova !
Utan bara en sväng på kvällen vid strax efter sex så var jag nere och handlade lite .
Det fick bli pastasallad med grillad kyckling i .
Göttans ! =)



Idag vet jag inte riktigt vad som händer, packa och fixa inför P&L .
Skall kolla om vi kan åka imorgon, måstefixa någon som kan ha Bastian tills mamma har slutat jobba .
Sen kommer ju hon ha honom hela helgen .
men men, vi får höras av senare .
Nu skall jag dricka kaffe och mysa framför barnkanalen med min älskade son Bastian ! <3

Kommentarer
Postat av: Bea

Tyvärr så jobbar jag annars hade jag jätte gärna ställt upp att ha bastian :) Hoppas det löser sig

2011-06-29 @ 11:59:44
Postat av: Antonia

Du är genomgo Bea ! Men det har löst sig ! =) <3

2011-06-29 @ 12:28:15
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0