Kanon-dag !


GodKväll på er !
Denna dag har varit heeelt super, helt kanon rent ut sagt ! =)
Jag gick och mötte upp JOi och sandra vid strax efter tio, Timmy var hemma med Bastian och hundarna .
Vi tre åkte ner på byn för att handla lite, sen hem till mig för att dricka en snabb kopp med kaffe .
Efter det bar det iväg bort till hembyggdsgården där vi fick lite info och nyckel .
Efter det blev det en rundvandring på kisa-town !
Vi var nog inne i varje liten vrå, haha och det var ju inte negativt att det var torgdag =)

Sen blev det att åka hem igen . åka bullens varmkorv, dricka massvis med kaffe, fika och massor med bus och mys med Bastian .
Han är så lugn och fridfull i JOi's famn, snacka om att han känner av att det är en bra famn att vara i !
ÄLSKAR att se dom två tillsammans, underbart !

Nu skall jag fixa med lite kort i mitt nyinköpta album och passa på att vila,
för imorgon blir det att fixa näst intill ALLT till dopet !


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0