oj då ♥

hejsan, och ja oj då .
Minns ni att jag skulle förbättra ig på att blogga ?!
Ja det har kanske inte gått så jätte bra direkt .
Det har hänt ganska mycket på dessa dagar som jag inte har suttit framför bloggen .
Dels så i lördags så var Mimmi, Peter och Izak här hos mig och Timmy . Vi grillade och spelade spel . Tog några öl/cider och sedan gick Timmy till Bie på förfest, jag, Mimmi och Peter till Ida Holm och Izak var kvar här hemma med hundarna och Bastian . Spelade tvspel, tittade på film och höll koll på att Bastian inte skulle vakna .
Tack Izak !!!
Sen så bar det iväg till Folketshus . Det var faktiska ganska kul !
På söndagen sen så blev det soff och mys dag .
Var även iväg till Timmy´s mor och far och åt pizza, göttans !

Igår var det en milstolpe iBastias liv, han ställer sig upp själv med stöd, när man håller i honom för att han skall gå, så försöker han springa ist . Älskade skrutt ♥

Nu har även jag och Timmy fått hem dessa:



Är sååååå glad ♥




Våra tre fönster som vi hade beställt är nu på plats och klara, idag skall försäljaren komma tillbaka hit för besiktning utav dem . Då skall jag be honom göra en offert på resten utav fönstrerna . Det kommer bli så varmt och skönt här hemma när det är klart, och så höjer det ju värdet på huset ganska mycket ! Även med tanke på att vi har bytt taket och även byggt om det . bra dääär!!! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

fy fan vad härligt det låter!! =) skulle va kul o komma förbi på kaffe nån dag =)

2011-11-09 @ 11:50:25

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0