GodMorgon !

Bastian ålar omkring på golvet, Brasan är i full gång och jag sitter i soffan med hundarna .
Timmy åkte till jobbet vid halv fem .
Idag skall jag plugga !!! Imorgon på morgonen skall jag skriva prov, göra två närvarouppgifter och strax efter 10 skall jag vara hos tandläkaren .
Det är sista besöket innan jag måste betala . Tycker att det är skit dåligt att man måste börja betala et året man fyller 20 och inte efter man har fyllt 20 .
Bastian som är född den 1December måste betala näst intill hela året han är 19 bara för det .
Men innan jag börjar plugga när Basse har lagt sig så skall jag försöka komma med en uppdatering till om P&L .
Det var roligt att tänka tillbaka och skriva ner allt .
Varken jag eller JOi förstår hur vi kunde orka hålla igång från torsdag till lördag .
Om det hade varit för några år sedan så hade det inte varit några problem,
men nu när jag är småbarns mamma och joi jobbar som en gnu så är vi lite slitna om man säger så . hehe .

Hörs sen !

Kommentarer
Postat av: joi

haha, du e bäst!

2011-10-13 @ 10:13:02

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0