Hemma !

Hejsan på er !
Har inte kunnat uppdatera min blogg på sjukhuset .
Dom vet inte riktigt vad det är som är fel på mig .
Men några frågetecken har vi löst iallafall .
När jag står upp och försöker belasta höger ben så viker det sig .
Det är höften som kronglar, inte ryggen .
Eftersom att jag har haft så ont så har jag spänt mig så mycket så det har gått upp i ryggen .
Som en ond cirkel liksom .
Men som sagt, det viker sig när jag står upp .
Beckenet rör på sig så att det går ur led, musklerna runt omkring orkar inte hålla upp mig .
Det gör fruktansvärt ont, det som håller ihop allt på höger sida från svanskotan och runt är alla senor, leder, brosk och skelettet, inte musklerna . Det är inte bra !
Jag hade en infektion runt höftkulan och spred sig sakta men säkert runt, så det äter jag mediciner för nu .
Även massor med smärtstillande så att jag ens kan sitta upp . Tar mig fram med kryckor, sakta och någorlunda säkert . Timmy hjälper mig mycket här hemma och har Bastian .
Jag kan bara mysa med honom när han är hos mig i soffan .
Imorgon, måndag så skall

Kommentarer
Postat av: g. mormor

Men om du blir sämre MÅSTE du lägga in dig.

2011-10-23 @ 16:42:44

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0