Krig ?!

Godmorgon !
Var såå trött i morse, somnade till och från på bussen hela tiden .
Regnet faller och huvudvärken kommer smygande .
Inte en jätte bra start på dagen direkt .
 
Igår när jag kom hem till Kisa igen så mötte Mimmi och Troy upp mig på stationen .
Vi gick hem till mig och vi hann näst intill bara stänga dörren så började det regna .
Jag packade upp mina saker och ner med nya i väskan, hoppade in i duschen och sen gick vi ner på byn för att handla lite och hämta Mimmi's föräldrars post .
Tungt som fan var det att bära på allt hela vägen, Troy sprang fram och tillbaka, småregnade och så fick jag jobbsamtal heeela tiden . Blev ganska stressigt att försöka hålla fokus på alla frågor ang arbetet samtisigt som man skulle försöka hålla sig på trottoaren .
När jag trodde att ringandet hade slutat, så ringde det igen . Suck . . .
Dock från ett nummer som jag inte hade så det var bara att svara och vara trevlig .
 
Det var en finsk man som svarade på andra sidan, han pratade om att han ville ha det där bredbandet .
Jag förklarade att jag inte kunde göra något avtal just nu eftersom att jag inte var på kontoret, försökte få ringa dagen efter för att fixa allt . Men då skulle han tillbaka till Finland och sen utomlands .
Det där då som först som jag började att tveka . . .
'' detta stämmer inte '' tänkte jag flera gånger för mig själv .
Och mycket riktigt så gjorde det inte det heller .
Det var en utav cheferna på kontoret som ringde och spelade mig ett spratt !
Okej, jag erkänner . jag blev ägd, blåst, grundlurad !
Det var samma man som jag började busa lite med i fredags, då jag satte upp en lapp på diskmaskinen där det stod: '' Sätt på mig när jag är full ! / Pierre ''
På måndagen sen smög han in och satte den på min rygg, och tagit bort sitt namn .
Och nu detta !!!
Nu är det krig på kontoret ! ;)
 
Nej nu måste jag försöka att sätta igång med lite arbete, värktabletten börjar ge resultat . Lika bra att sätta igång innan den går ur kroppen igen . Hörs !
 

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0