Lugn start, men sen . . .

GodMorgon !
Sitter nu på kontoret igen, laddar upp med kaffe och skall förbereda inte denna dag .
Efter jobbet skall jag åka ner till Kisa igen och hem till Mimmi .
Hjälpa henne med Internet och bara mysa .
Tänker på min lilla pojk som är hemma hos sin pappa och är sjuk, stackarn !
Men nu får han ha lite mystid med sin far .
Igår hade jag det jätte trevligt, tog en prommenix med Stina i solen, skönt !
Vad jag saknar att ha hund !
Men jag kan inte ha det med tanke på att det blir ganska långa dagar på kontoret och så kan jag inte ha med någon hund hit . =(
Satt faktiskt och kollade efter en katt igår, haha .
Tror ni att jag känner mig lite ensam hemma eller ?
Jag hade ju min katt Akilles, men han var mer utekatt än innekatt så det skulle bara vara elakt mot honom att ha honom '' inlåst '' i en lägenhet . Nu får han springa fritt på landet, det är han värd ! ♥
 
Sova fick jag inte riktigt göra igår heller, hjälpte Maria med att få igång sin spotify-premium på mobilen . Ångrade det ganska fort kan jag ju tillägga . haha . När hon väl hittade lite låtar så brakade helvetet löst . Vi hoppade omkring som apor, sjöng och skrattade så jag fick kramp i magen . Men roligt var det !
Somnade som en klubbad säl när jag la mig i bädden sen .
 
Annars då, ne inte så mycket . Funderar på om man skulle ta och göra något roligt i helgen .
Men frågan är ju bara vad man skall hitta på !?!?
Ja det får vi fundera lite över .
Några förslag ?

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0