Porten till helvetet

Sitter här hemma i köket .
Blev att vara hemma med sonen idag, imorgon hoppas vi på att jag hamnar på kontoret !
Jaha, annars då ?
Nej inte så mycket . Humöret är som en jävla berg och dalbana .
Visst, det kanske finns några saker som är orsaken och jag blir såååååååå förbannad .
 
 
NEJ jag ska INTE till semesterracet och supa !
Det är första porten till helvetet, går inte genom den en gång till .
 
 
Men vill ni göra det, visst gör det !
Men räkna med att jag kommer säga: vad var det jag sa ? - och skratta er rakt upp i ansiktet undertiden som jag sitter där på mitt moln och dricker paraplydrinkar med solen i ansiktet .

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0