urch . .

God förmiddag !
Sitter på kontoret, det är en väldigt lugn förmiddag för oss .
Telefonin kronglar så det blir mycket prat, skratt och kaffeintag i väntan på att det skall lösa sig .
Jag har gjort allt jag kan för att få igång det igen, så nu är det upp till dom högre makterna att lösa problemet .
Jag lutar mig tillbaka för en stund och drar ett litet inlägg här för er .
Däremot så har jag inte så mycket att säga, jag går upp tidigt, tar basse till dagis, åker till jobbet, jobbar, till kisa, hämtar basse, handlar, leker/myser med Bastian, lägger honom i bädden, äter, duschar och sover .
Om och om och om och om igen .
Men jag ska nog inte klaga, det finns ju dom som inte har hälften så mycket som jag har, så jag skall vara tyst .
 
Vaknade nog lite på fel sida idag med, och det gjorde det ju inte bättre att man inte kan få igång gruppen här på jobbet . Nej, nu går jag ner och sätter mig i solen en sväng med kaffekoppen .
I hopp om att jag snart får ett samtal på min mobil om att allt är fixat igen !
 
 

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0