Dagen, - Bra !

Sitter nu hemma i soffan igen, efter en väldig bra dag på jobbet !
Man kan kanske säga att jag har hittat min lilla guldgruva . =)
Och när jag hömtade Bastian på dagis så var han jätte glad,
glad i affären och glad hemma .
Han fick hoppa ner i badet innan det var dax för bädden, han hade grus överallt .
Och då menar jag ÖVERALLT !
Sandlådan är hans grej . =)



Vill säga ännu en gång att jag är väldigt nöjd med min lägenhet i mitt lilla slott !
Visst så är det väldigt ensamt när Bastian sover .
Ingen att prata med, mysa med . Varken människa eller djur .
Men jag klarar mig, allt kommer att lösa sig . Det känner jag på mig .



Jooo, en sak blev jag förbannad över förut .
Jag skulle använda min ugn för fösta gången förut för att göra pommes .
Tror ni att den fungerade ?! - NEJ !
Hamburgarna var redan stekta och jag kom inte på något annat som jag kunde ha till dem .
Så ja, jag körde dom i micron . Ingen att rekomendera kan jag väll kanske säga .
Det fungerar ju jätte bra att laga till bakad potatis i micron, men pommes, njaaaaa . . . .
Så nu skall jag äta chokladpudding . =) Möms !



Imorgon är det dax att åka tillbaka till jobbet .
Skönt att få dagarna att rulla på lite snabbare igen .


Kommentarer
Postat av: Anonym

stek pommesen ! :D

2012-06-07 @ 21:58:31

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0