Helgen

Hej på er alla !
Haft en bra helg ?!
Min har varit helt okej, om man tar bort några små detaljer .
I fredags efter jobbet så blev det en öl ute med två roliga kollegor .
Det var kanon ! =)
Sen igår, lördag så var jag och Basse hemma hos pappa och Maria . Vi åkte till ulfåsa, tittade runt och handlade lite . Det är ju en heeeelt livsfarlig butik ! =)
Sen så åkte vi hem till pappa och maria och satte igång med grillningen och så kom min faster Annemo och gjorde oss sällskap till 11 på kvällen . Mycket skrett blev det !
Idag så har vi alla sovit halva dagen och varit i skogen en sväng med deras vovve och varit på Linköpings golfbana och ätit lunch med min farfar Uno och hans tant .
Trevligt var det, synd att det började att hagla efter en stund bara !
Pappa körde hem oss direkt efter det .
Jag och Basse har badat, lekt och myst massor innan det blev dax för bädden .
Nu ligger även jag nerbäddad och tittar på 2 and a half men, eller ja jag lyssnar på det iallafall . Kan typ alla utantill nu juh ! =)











Imorgon återgår vi till dagis och jobb .
Ny vecka med nya möjligheter ! ♥

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0