Telia

Äntligen så är mitt Internet inkopplat !
Dock så varnade dom mig för att det har varit och kommer säkerligen vara mycket problem med ledningarna osv i detta hus, men jag har jätte bra uppkoppling, bättre än vad jag hade i både huset och förra lägenheten . Så det blir nog bra ändå .
Och så har jag ringt och skällt lite på Telia i samma veva .
Såg på min faktura att jag har betalat för 2 spotify premium sen februari i år .
På nästa faktura så skall dom dra bort 400:- . Check ! =)

Träningsverk i smalbenen har jag också, humm . . Inte en aning varför . Men men, det går väll över .
Skall pcka ner lite leksaker i en påse för att sedan gå ner till ''lekparken'' med Bastian när han har vaknat igen .  <3

Skrev ett brev till honom förut idag, ett brav som skall öppnas den 1/12-2028 ♥

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0