Trött !

Första dagen på jobbet igår efter min lilla semester .
Det var skit kul att komma tillbaka och vilket bra gäng det har blivit igen !
Kanin ! =)
När jag kom tillbaka till Kisa så hämtade jag upp Bastian, handlade och busade med Basse .
Slocknade som en stock till filmen Legenden om Zorro, men har ändå inte fått mycket sömn .
Bastian har varit vaken näst intill hela natten, var så slutkörd i morse så jag inte hörde alarmet och Bastian var så trött i morse så han somnade på golvet framför tvn när han åt frukost .
Så vi stannade hemma idag och nu så sover han en sväng igen .
Vi har lekt massor, ritat, tvättat osv .
Imorgon så skall Erica komma hit ! Vad jag har längtat ! ♥

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0