Unna sig något

Hej !
 
Ligger här på sängen och bara tar det allmänt lugnt .
Basse sover en sväng, jag passar på att kolla runt lite på internet .
När han vaknar så blir det lunch och sen ska vi ut i det fina vädret, prommenad och bus i lekparken .
Sitter och väntar på lite mail så jag kan förbereda inför nästa jobb vecka .
Så jag kommer nog sitta och jobba lite ikväll när Basse har somnat .
 
 
 
Nästa helg så skall Bastian vara hemma hos sin pappa .
Eftersom att det kommer bli mycket jobb för mig nu hädanefter så tänker jag unna mig någor roligt .
Sen vad det blir, det vet jag inte . hehe .
Någon som kan komma med några förslag ?! =)

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0