damp ?

Här sitter jag ensam i min lägenhet, poppar musik och är uppkopplad på Internet via mobilen .
Ont i revbenen och arg som ett bi .
Nej men det är väll som vanligt kanske ?!
Folk försöker att förstöra allt, men nu finns det nog inte så mycket för dom små jävlarna att förstöra . Så allt kommer kastas tillbaka till er, förr eller senare . När ni minst anar det .
Ta det inte som ett hot, ta det som ett löfte .
( Hatar den meningen, men nu passade den visst in väldigt bra )

Jag har väll kanske inte allti varit en jätte snäll liten flicka .
Har nog raggat på någon kille som igentligen har en flickvän .
Men för det första så var jag näst intill barn då ! 14-16 år .
INTE 24 !
Ditt förbannade helvete !

Men en liten flicka kan jag nästan förstå, 19 år .
Ja det var en jobbig ålder, jag har överseende med dig .
Kan inte vara lätt att gå i dina skor, lider med dig .


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0