En paus i allt

Hej !
Bloggen har ju legat vilande ett tag som ni kanske har märkt .
Det är mycket som har hänt i mitt liv och allt kommer inte upp här .
Ja jo, man ska ju vara ärlig i en blogg, men vissa saker skriver man inte ut på internet helt öppet för allmänheten .
Jag har separerat med sim sambo Timmy och jag har längre inte Nemi i mitt liv . Hon bor på en naturgård i närheten utav Norrköping och har det jätte bra !
Idag så skall jag få veta när jag får nycklarna till min nya lägenhet . Ååhh vad jag har kämpat för att få en egen lägenhet fort . Riktigt tjatat mig fram igenom blod svett och tårar och det har lönat sig !
Bastian växer så det knakar, Lär sig nya ord och går massor, älskade skrutt !

Igår var jag och Bastian hemma hos Mimmi och Peter, åt tacos, tittade på film och åt gott i gott gott =) .
Han sover en sväng nu och Mimmi har inte vaknat än . Peter är iväg på fisketävling . Stort Lycka till till honom !

Jag har semester från jobbet en stund nu och skall fokusera allt på att lägenheten skall bli klar undertiden som Bastian är på dagis . Och pga detta så kommer nog bloggandet ligga lite i efterkant, men när jag väl får en lucka över så skall jag försöka att se till att det kommer ett och annat inlägg här åt er ! =)

Ha det jätte bra så länge så ses vi snart igen !

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0