Förbannad

Jag blir så fruktansvärt jävla piss förbannad !
Att folk inte kan sköta sitt och ge fullständigt faan i andra .
Man skall lägga sig i andras liv fullständigt, men en hjälpande hand verkar vara jävligt tugnt att sträcka ut verkar det som .
Först så skall folk näst intill förfölja mig vart jag än går och ringa runt till varandra som ett par kassa jävla spioner .
Sen så skall som förvränga allt dom ser och hör, även att dom förlorar på det men det är en annan som får ta den största smällen och städa upp efter dem .
Men jag kan ta och säga er att jag är jävligt trött på att städa upp efter eran skit, nu är det dax för er att ta mitt gamla slitna . Varsågoda !
Men inte nog med det, flera gånger så försöker folk ta sig in på min facebook så att kontot blir spärrat !
Nu har jag så jag kan se när och var min facebook loggas in .
Söderköping . 03.25 . IE för Win7 .
Trodde du inte va ?! HA !
Jag har dig din jävel .

Kommentarer
Postat av: g.mormor

Stå på dig !

2012-05-31 @ 19:54:03
Postat av: g.mormor

Stå på dig !

2012-05-31 @ 19:55:22

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0