Aldrig ensam

När man sitter och tänker efter så kommer man tillslut fram till att man inte är ensam .
Man är aldrig ensam, vare sig man vill eller inte .
Just nu känner jag att det är väldigt skönt .
Ett tag trodde jag att jag att jag var ensam, och då menar jag helt ensam .
Men hallå, jag har min familj, jag har min son .
Jag har mina vänner .
Ida och Jessica, älskar er . Ni har alltid funnits, i alla tider, trots alla mina snesteg och fel jag har gjort .
Men förlåt till er andra, ni som betyder oerhört mycket för mig men som jag faktiskt inte har tänkt på den senaste tiden .
Ni vet vilka ni är, och ni är guld värda !
Jag finns för er lika väl som ni finns för mig !

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0