Min prins är hemma !

Har äntligen fått hem min prins idag !
Denna vecka har varit en utav de värsta, oj vad jag har saknat honom .
Men som sagt, nu är han här igen ! Och en heel vecka med bus, mys och faktiskt lite jobb framför oss .
Ranklevens hundvård har startats upp igen och det skall sättas i rullning direkt !

Har varit och hälsat på mamma och Johan med Basse idag .
Mat, film, mys och bus .
Men Bastian var sååå trött så vi fick åka hem , så nu sover han så sött i sin säng och snart kommer mamma hit .
Om hon stannar kvar över natten eller om hon åker sen igen, det återstår att se . ;)

Jag skall göra mig lite kaffe och sätta igång med lite pappersarbeten .
( nästan allt från hundvården försvann i flytten )

SkeppOchHoj

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0