Ni vet att jag tar er innan mig själv, annars hade jag inte suttit i den sits jag gör nu .

Ja, jag överlevde operationen !
Underbart ! men nu är det bara resten kvar . Smärta, feber och in och ut från sjukhuset hela tiden .
Det är nu man vet vilka som finns vid sin sida !
Dom man minst anar .
Det är klart, jag förstår att man kanske inte vill vara med någon som är cancersjuk som knappt kan röra sig, men betyder jag något för dig så förstår du mig . Bråka inte med mig, inte nu i alla fall .
Har tagit upp kontakten  med vänner från förr, tro det eller ej så finns dom mer för en vad de vänner man hade senast gör . Men ja, de var vänner, sen att dom har valt en annan väg, det är upp till dom .
Jag är sådan, har du någonsin funnits för mig, varit min vän . så har du alltid en plats i mitt hjärta och kommer aldrig vara glömd . oavsett anledning till att vi slutade prata eller umgås, så har du varit min vän för en anledning .
Ni vet att jag tar er innan mig själv, annars hade jag inte suttit i den sits jag gör nu .
 
 
Det verkar som om vissa vill mig så illa som det värsta .
Förlåt för det jag har gjort, för det jag gör och det jag kommer att göra . men just nu finns det bara en väg för mig att gå, varken jag vill eller inte .
Jag är inte mer än en människa .
Jag vet mina fel och brister, jag jobbar med det och går framåt . . .



Gör du ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Styrka till dig!!!

2013-04-23 @ 08:10:51

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0