På jobbet. Bok ?

Sitter nu här på jobbet. En mycket lugn dag ser det ut som jag har framför mig.
Började kl 12 och slutar 19. Då skall jag hem för att tvätta och fixa hemma. Dock skönt att jag hann med en hel del innan jag satte mig i bilen, höjde volymen nästan till Max så det skrek musik i högtalarna.
Bastian är hemma med sin morfar idag när jag sitter här. Har varit hemma för VAB i två dagar. Får se om det kanske blir mer denna vecka :/

Tankarna på att skriva en bok har kommit tillbaka till mig.
Men denna gång skrivet på ett annat sätt. Mer som tankar och upplevelser. Inte lika mycket rak fakta.
Tanken är att jag skall vara het ärlig, om mina tankar och om allt jag har hört osv.

Måste samla mod och krafter.


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0