Bli frisk

Det är lustigt hur en sjukdom kan sprida sig genom en hel familj, som det då är för mig .
Men det är på båda sidor utav den .
Cancern har drabbat fler.
Två på morders sida, en på faders sida . Och här sitter jag i mitten, ny opererad och förvirrad .
Alla minnen som spelas upp i tankar och i drömmar .
Jag kommer kunna bli frisk som det ser ut nu .
Ska tillbaka om ca 6 månader för nya prover och undersökningar .
Dock så jag har legat i 39,9 graders feber i natt vilket resulterade i en sömnlös natt fylld med tårar .
Nu är jag på benen, men väldigt orkeslös .
Hoppas att jag får vara frisk i Mallorca som jag åker till om 5 dagar . . . .

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0