1/4 -09

April April !

Jajjemän, idag är det ju den första april, men jag har inte blivit lurad utav någon än .
Jag har däremot lurats idag, hihi .
Tanken var igentligen inte att jag skulle göra det idag för att ingen skulle göra det mot mig då häller,
men fick massa sms och mms av mamma i natt så jag kunde inte låta bli .
Sa till folk att vårat hus hade brunnit ner . . hahah
Men det tog inte så lång stund innan jag berättade att det bara var ett APril-skämt .
Lovisa och Simon gick stenhårt på det ! aaahhh ! =)

Aja, nu skall jag jobba på lite, hör av !

Kommentarer
Postat av: MORMOR

DI mamma är " FULLSTÄNDIGT " GALEN !!!!!!!!!

2009-04-01 @ 16:44:34

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0