GodNatt

Jaha, då går jag och lägger mig nu då.
Jag har funderat på varför jag skriver blogg .
Först så kom jag inte fram till varför, men när jag tog mig en liten extra funderare så kom jag på det .
Eller ja, jag tror att jag kom på det iallafall .

Jag skriver och skriver, varje dag . Om saker och ting som händer runt omkring mig .
Det är nästan aldrig något specciellt, men jag skriver om det iallafall .
Ja, jag måste ju få ut mina tankar, känslor och vad jag gör på något sätt.
Det är ju ingen som frågar mig vad jag gör om dagarna .
Eller jo, visst, mamma, syrran, kanske ibland pappa .
Men dom pratar jag ju med nästan varje dag iallafall .

Men samtidigt så vet jag ju att det är nästan inga som är inne och läser mig oerhört tråkiga blogg.
Jag skriver ju för f*n inget vättigt alls.
Som nu tillexempel, nu sitter jag bara och skit-skriver, om typ ingenting .
kul kul .

Aja, nu lägger jag mig. emsan .
Kommer nog tänka ganska mycket, på saker som jag INTE skriver här  .


Kommentarer
Postat av: JOi

Älskar dig mest av allt.

2009-04-19 @ 22:39:59
URL: http://domkallarmigjoi.blogg.se/
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Haha.. alltså va? xD Är BF en gymnasielinje?



BF betyder typ beräknad förlossning :) Det är alltså 100 dagar kvar innan tvillingarna föds. (Även om dom oftast kommer tidigare)



Jag ska inte börja gymnasiet förren nästa år och då ska jag nog välja natur.



Kram

2009-04-20 @ 10:20:47
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: M

SÅ FIN DIN NYA BLOGG HAR BLIVIT

2009-04-20 @ 11:17:13
Postat av: Viccan

ÄLSKAR dig över ALLT!!! Finns alltid för dig <3 Mamma

2009-04-20 @ 14:21:10
Postat av: Frida

Jag brukar läsa den ;).. Så en läsare har du iaf, tycker om att läsa den för att det är skönt att läsa en blogg där skrivaren inte skryter om jobb, pengar och pojkvän hela tiden :).. Du skriver om det där vardagliga som faktiskt är ganska skönt att läsa om :).. Som man kan se lite av sig själv i, inte sitta och störa sig på att dom skryter om pengar och shopping hela tiden ;P..

2009-04-20 @ 22:46:31
URL: http://fridasimonsson.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0