15/8 -09

Hallu !

Jobbade mellan 11 - 20 idag .
Det var lite mer att göra på jobbet idag, men inte mycket mer .
Hade två grupper att ta hand om, då var det ju såklart lite fart på det hela .
Men mellan dom två så var det mycket lugnt och många koppar kaffe och te blev det =)

ÅÅåååhhhh, jag fick ett jätte fint halsband utav Timmy igår .
En lite tidig födelsedagspressent !
BLEV JÄTTE GLAD !
Älskar dig Timmy !!!! MASSOR ! ♥

Nu sitter jag hemma med Timmy och Solex i vardagsrummet och dricker kaffe,
nykommen ut från duschen .
Ikväll blir dfet bara att ta det lugnt igen, är bjuden på några festar, men känner faktiskt att jag inte har sådan vidare lust att gå på dom, skall ju även jobba i morgon med .
Imorgon är sista arbetsdagen för mig . Sen är det slut för denna sommar .
Sen på tisdag är det dags för skolan .

P&K

Kommentarer
Postat av: antonia

Hej ! nej , vi är inte många och visst är det kul ? :) Fin blogg !:) Kram !

2009-08-16 @ 11:14:11
URL: http://antoniaherhold.blogg.se/
Postat av: m

jag tycker att du är "SKITDUKTIG " Sköt skolan lika BRA !!

2009-08-16 @ 15:05:00

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0