Dagen är räddad, antagligen veckan med ! ♥

Ja, nu är det ju så här, att mitt i allt stök och bök så kom Susanne och Tommy hit .
Susanne hade fixat en lite tidig julklapp till mig .
Ja ni, gissa vad det var .
En liten kisse katt ! =)
Jag har döpt honom till Akilles och nu smyger han omkring och utforskar det nya hemmet .
Timmy och jag åkte ner till affären för att köpa en kattlåda med sand och en liten spade .
Så där inne har jag suttit ett tag med lille Akilles för att visa vart toalett besöken skall hålla hus .
Vi får se hur detta går, men självklart så kommer det så super ! ♥


Kommentarer
Postat av: Viccan

??? kommer det såå super???

det kommer gå gallant!



Hoppas allt blir bra nu... tänker på er ALLLLA 4 puss

2009-12-08 @ 21:07:36
Postat av: mormor

du kunde få allt detta av mig om du hade frågat

2009-12-08 @ 22:24:36
Postat av: Anonym

2009-12-09 @ 09:14:34

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0