JULLOV !

jajjemänsan !
Antonia har gått på jullov idag !
Åkte upp för att ha avslutning isokan, jag trodde att klasserna skulle vara samlade ihop, snacka fika och ha trevligt .
Nej så, Lovisa ( som är på bilden ) och jag bakade pepparkakor och sen så ''fick'' vi sluta . Började kl 09.00 och slutade lite innan 10.00, tror ni att det kändes lite onödigt att åka upp eller ? våran mentor var ju inte ens i skolan idag, så hon hade ju ingen koll på vilka som var där eller inte . . .
aja, efter det så gick vi ner en sväng på stan. jag och lovisa .
Mötte lite senare jessica som gjorde oss sällskap på tåget hem .
Lovisa gick hem till sin när vi kom fram till kisa, Jessica och jag gick hem till mig på en snabb kaffe innan hon åkte hem till sig . .

Nu sitter jag här i vardagsrummet med Akilles i mitt knä, dricker kaffe, känner värmen från öppna-spisen och tittar på Timmy som sover i soffan .
Han har jobbar ''non stop'' i 30 timmar, så jag låter honom sova !!!

Ikväll skall jag hem till Sanna, snacka och fira att vi har gått på jullov !
Trevlans <3

P&K

Kommentarer
Postat av: m

Hoppas att jul-lovet blir lugnt och SKÖNT!

2009-12-18 @ 16:12:20

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0