13/7 - 09

Hejsan .

Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen med bloggen !!
Men jag har som sagt varit på semesterracet nästan hela tiden ända sedan Onsdags .
Mycket hände, mycket roligt, men övervinnande tråkiga saker tror jag . . .
Men inte heelt säker om jag skall vara heelt ärlig . . .


Aja . . . skit sam, nu sitter jag hemma och bara lallar omkring i huset och i datorn . .
Tequila ligger nere vid mina fötter och vi lyssnar på lite svag musik, med tanke på att Pontus fortfarande sover .
Han sade igår att han var magsjuk,
om det nu är så så är ju inte det alls bra !
Jag skall inte vara i närheten utav honom då i längre stunder . . .
Jag kan knappt äta längre och väger nu 42.6 . Bra ! - NEJ INTE ALLS !


Kommentarer
Postat av: mormor

du måste äta LILLA GUMMAN

2009-07-13 @ 20:05:19
Postat av: Antonia

det gör jag nu .

2009-07-14 @ 11:40:48
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0