25/7 -09 Nattens dröm

Godmorgon . Kl. 08.15 .

Jag drömde i natt, ja det gör jag nästan varge natt.
men det är inte ofta jag drömmer om Micke .
Okej, det började med att jag och Timmy satt nere och arvidsson och hade det trevligt .
Sen så ringde Micke och sa:
'' Nej timmy, det här funkar inte .
Ni måste komma. jag klarar inte det här ! jag gör värkligen inte det ! ''
Vi frågade vart han var och då sa han att han snart var utanför timmy .
Vi var tvugna att skynda oss, men springa behövde vi inte, för det gjor de han .
Okej tänkte vi och gick uppåt .
Då ser vi Micke komma springandes med ca 40 pers efter sig, med facklor, högafflar m.m .
Sen Tvärstannar han, vänder sig om mot dom och säger. vänd er om och gå !
Det gör dom med, och micke öppnar en cider och vi alla går ner till arvidsson igen .
När vi hade suttit där ett tag så säger micke att han vill springa lite igen .
Tar upp telefonen och ringer en signal och lägger sedan på .
Några minuter efter så står alla dom med sina högafflar och facklor utanför arvidsson .
Och micke springer iväg skrattandes och skrikandes . . . .
Vi alla uppe hos arvidsson börjar asskratta och hejjar på micke .
Sen så vaknade jag . . . .

Heelt sjukt ! hahah . . .
Nu skall jag gå ner och titta på när micke och kim målar om i hemmagymmet där nere .
hej hej .

Kommentarer
Postat av: mormor

gå in på min blogg och prenumera på den

2009-07-25 @ 19:52:33
Postat av: Antonia

det gör jag redan

2009-07-25 @ 20:06:51
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/
Postat av: Mamma

Sjuk dröm!! Hoppas den inte slår in <3

2009-07-25 @ 21:44:38

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0