26/3 -09

Hejsan på dig bloggen !

Fick vara hemma idag med .
Peddan är här för att fixa med golvet på övervåningen, blir nog bra tror jag .

Gårdagen fick sluta med att efter några timmars skrikande på golvet ta starka medeciner för att kunna gå upp och lägga mig i sängen .
Tittade på några Sally-avsnitt och sedan somnade jag .

Hoppas det blir bättre snart, orkar inte gå runt med denna ständiga värk i ryggen  .

Det är ganska oroväckande att jag har så ont,
med tanke på min operation och sedan när jag och mamma körde av vägen på sportlovet .

Hoppas på att det bara är kraftig mensvärk eller att jag har legat fel när jag har sovit .

Glada nyheter är att det är sol och plusgrader ute . :)


Kommentarer
Postat av: mormor

Stackars DIG !!!

2009-03-26 @ 14:38:21

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0