27/3 -09

hej på dig bloggen !

Hemma hos mamma, små fryser och fortfarande ont i ryggen.
inte kul, inte kul .

Det var så mycket damm efter allt slipande igår, så jag och mamma sov hemma hos Tommy i natt .
Pontus var hemma hos Nettis .

Idag, ja jag hippas att jag blir bättre i ryggen, det börjar gå mot bättre tider, men helt bra är jag ju inte än .
Skall ringa Jessica sen och kolla vad hon har planerat för helgen .

Annars så händer det inte så jätte mycket här hemma, mamma är på övervåningen och slipar igen .
Ett evigt slipande, hehe .

 Vaknade till en massa jävla snö,
gjorde ju inte allt mycket bättre kan jag lova !

Hörs !

Kommentarer
Postat av: Jannie

Men herregud vad vacker du är kvinna! Fy sjutton så fin! Ha en bra dag! Kram

2009-03-29 @ 14:59:22
URL: http://www.lindgrenjannie.blogspot.com

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0