3/5 -09

Hejsan .

Vaknade upp idag brevid mina älsklingar .
Sen när vi gick upp tog vi en kopp kaffe och åkte sedan till affären med Susanne .
Skall dit lite senare och äta grillat, - gott !

Igår så far jag omkring ganbska mycket, det blev inget norrköping för min del .
Men jag var hos Dagge, en snabbis hos Robin, en sväng hos Natta.R, Arvidsson
Var även och sa hej till folket på tolvan .
Pappa och figge ( morbror ) jobbade som vakter igår .
Ne nu blir det att ta det lugnt , en kaffe och sen till svärmor =)

pusspåer !

Kommentarer
Postat av: JOi

Låter kul!

Jag saknar dig hjärtat <3

2009-05-03 @ 13:43:02
URL: http://domkallarmigjoi.blogg.se/
Postat av: mormor

hälsade du på dem ?

2009-05-03 @ 15:36:21
Postat av: svar till mormor

nej, jag gick dit satt ensam och höll tjäften,

ja det är klart att jag var där och pratade .

2009-05-03 @ 21:49:23

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0