17/9 -09

Hejsan !
Nu var det länge sedan som jag bloggade !
Har ni saknat mig ? hehe .
Natten till igår så sov jag ensam i pappas lägenhet, pappa är på kurs i Stockholm och Timmy var hemma i kisa .
Natten till idag så sov Jessica hos mig i lägenheten, eller ja, sov och sov vet jag inte . haha
Vi var uppe till typ kl 6 på morgonen . Pratade om allt och inget och skrattade så vi fick kramp i käkarna och ont i magen . Det var kuuuuul =)
Vi har tillexempel kommit fram till Hur en döv- och stum tänker .
Ja, det tog kanske en och en halv timme för oss att komma på det, men tillslut så kom vi fram till ett resultat som vi båda är nöjda med .

Idag så kom vi inte rikitgt upp ur sängen vid den tiden som vi skulle om man säger så.
Efter en timmes sömn så är man vädigt trött efter att man har varit vaken i 23 timmar - kan jag lova !
Idag så skall vi åka net till kisa, vet inte riktigt när, men det ska vi iallafall . .
Måste plugga med, det gjorde vi i flera timmar igår med .
Jag har prov på mitt internationella relationer i morgon . . Aaaahhh !
Sen så skall jag hjälpa mamma att flytta i morgon med när jag har slutat skolan halv fem .
Sen på kvällen skall det bli utgång i kisa .
Fullsmockat chema i morgon om man säger så !

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0